Överstruken text?
Först och främst så måste jag säga att jag gillar verkligen den nya texteditorn. Men jag saknar funktionen "överstruken text". Går det att fixa måntro? :)
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Allt är möjligt, fast det är nog inget vi prioriterar i första taget. Jag tror att det är rätt få som använder överstrykningar. Jag har aldrig sett det i inlägg på iFokus.
Hihi du är nog rolig Niklas. Klart du inte sett det förut för vi har ju inte kunnat överstyka en text. 😉
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag har aldrig förstått varför man skriver med överstruken text - förklara gärna vad det innebär.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#3 Jag kan använda det ibland på min blogg om ett ord som inte är så passande eller triggande för andra men vill ändå förmedla ordet/meningen.
Sen har jag även i samma blogg en att-göra-lista som jag sedan stryker över det jag gjort. Det sporrar mig att fortsätta att städa när jag ser att listan blir mindre och mindre.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#3. Jo men det är när man "stryker" över en text. Funktionen skulle kunna vara användbar när man gör checklistor osv..
Aha då förstår jag. Tack för era svar.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag tycker att det är toppen om man citerar ett inlägg och skall visa på ändringar exempelvis, eller om någon ber om hjälp med CV-granskning och dylikt…
Det skulle även kunna vara användbart när man skämtar. Då skriver man ett avsiktligt fel (överstruket) och sen de rätta orden. 😃
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ja det är också bra Emo
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag skulle också vilja se denna möjlighet =) Då jag just nu skriver nyhetsbrev och skulle vilja kunna överstruka texten. Denna möjlighet skulle nog användas om man bara fick möjlighet.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag skulle också väldigt gärna se en sådan funktion. Det vore praktiskt i t ex checklistor osv.
Puttar denna då jag fortfarande önskar funktionen x)
Håller med LosGinos , har också önskat den funktionen sen..tja, sen jag blev medlem tror jag 😃
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck