* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 788 ggr
mrblue
0

Inget ljud efter uppdateringen..

Har en 4S, som jag är verkligen supernöjd med. Ända tills den berömda uppdateringen kom 8.0.2. Nu är jag av med ljudet så ingen mer musik eller spel eller film ljud. 

Tog mig ner till appelstore på emporia med min gamla IPhone 2år och 11mån gammal, och trodde trodde att dom verkligen skulle hjälpa mig. 

Efter en tekniker hade provat att ställa om telefonen utan att lyckats, så tittar han mig i ögonen och svarar att jag har fått FUKT I TELEFONEN!!! Jag svarade att jag tom har vittnen som satt med vid uppdateringen och såg vilka problem det blev. 

Vad ska jag göra? känner mig förolämpad och väldigt kränkt, efter deras påstående.

MagArne
3

Varför känner du dig förolämpad för att de kunde konstatera att fuktsensorerna löst ut i din telefon? Är det fukt i elektronik så kan det fungera i allt mellan 3 sekunder till en evighet. Det är mycket troligt att det slutade att fungera precis lagom när du började uppdatera telefonen.

mrblue
0

Ursäkta men vad är oddsen på att det hände på micro sekunden?

mrblue
0

Fukt i telefonen är bara en dålig ursäkt!

Maria
1

Kanske passar bättre att ställa frågan inne på Iphone iFokus.

/Maria

MagArne
0

Vad förväntar du dig att de ska göra? Byta fuktskadade komponenter gratis? En mjukvaruuppdatering löste ju tydligen inte problemet.

Karmatarerskanise
0

Fråga inne på iphone.ifokus.se. Detta är en sajt gällande iFokus och dess funktioner.

Inlägget är låst för nya kommentarer