Har ifokus varit hackat?
Under drygt en timme har jag fått upp ett meddelande om att det är fel på sajten o att de skall kolla upp det senare.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jag fick samma felmeddelande och det brukar vara ett meddelande som kommer fram när nån server har problem. Kanske det var strömavbrott eller liknande?
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Samma här.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hos mig var det längre.
Strömavbrott lät det knappast ha varit från UPS.
Orsaken lär väl aldrig uppdagas ändå.

Det här svaret fick vi från vår internetleverantör efter att vi hade hört av oss till dom igår kväll:
"Ja, det har varit störningar ikväll. En ”enkel” service på ett av UPS-systemen slutade med att strömmen gick för många rack. Detta orsakades av en (**KLANTIG**) servicetekniker från bolaget som tillverkar UPS:erna. Maskinerna som påverkades var uppe ganska snabbt, men en switch eller ett paketfilter gjorde så att trafiken gick för trögt. Det tog en stund att hitta och åtgärda detta."
// Staffan
Jösses emalia 😮
Stackars klantiga servicetekniker….🙂
Vet inte om det hör hit, men det har varit svårt att logga in idag. Man får försöka flera gånger, tror det kanske är beroende på en annons som lägger sig för, det blir gråruta över hela…När man laddat om sidan flera gånger kan man logga in.
Med IE
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Va säkert en vaktmästare som ryckte strömkabeln då denne behövde ström till borrmaskinen 😃
If Not You, Who? If Not Now, When?