Går inte att få bort bilderna/bildspelet
Inlägg #5 i denna tråd visar problemet: http://rattor.ifokus.se/discussions/54501a9f8e0e746433007daa-kon-pa-dessa-bilder?discussions-1
Jag la först in två bilder men såg sedan att bildspelet blev så fult i syftet med bilderna så jag tänkte lägga upp en enkel bild istället (bilden som nu finns som "lägg in bild" istället för "bifoga bild/fil" som skapar bildspelen) eftersom jag inte får bort de två första bilderna. Har provat att både plocka bort dem i själva filuppladdningen, lockat bort föregående och laddat upp nya och bockat ur att det ska visas bilder men ingenting fungerar. Originalbilderna ligger kvar oavsett vad jag gör. Går jag in på Hantera igen efter publiceringen/uppdateringen så ligger filerna kvar trots att jag tog bort dem och sedan publicerade på nytt.
Har även fått hjälp av en Medarbetare som även hon försökte få bort bilderna utan framgång.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jag ser bara en bild.
#1 bilden med två i en eller det stora bildspelet?
Äsch, ser att jag läste #0 slarvigt ☺️ I #5 ser jag först en bild och under den ett bildspel…
#3 hehe :P
Ja det är det där bildspelet jag inte få bort utan framgång, misstänker bugg :/
Prova att lägga in en tom bild? Vet att Niklas svarade på någon av sajterna för värdar/medisar hur man kunde göra…
#5 Jag har redan försökt med allt det. Raderade bilderna och publicerade på nytt, raderade bilderna, la till en annan och publicerade, bockade ur att bilden skulle visas och publicerade om ingenting fungerade utan när jag sedan gick in i Hantera igen så var de tv originalbilderna fortfarande uppladdade trots att jag raderat dem.
Nu kan jag inte göra något pga tiden som gått.
Be sajtvärden eller en medis prova då?
#7 Som jag redan skrivit i huvudinlägget så har medis försökt med samma resultat.
😛☺️
Det är en bugg. Som de kollar, hur de ska fixa till.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
#10 Okej, tack.