Gå in på din sida och sedan till höger så står det "guldmyntshoppen", där klickar du.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Plötsligt så händer det…😉
/Maria
Man måste nog upp till ett visst antal inlägg, skriver man några få inlägg per månad får man inte insider
#3 Minst 60 inlägg/kommentarer per kalendermånad tror jag att det är.
An ounce of prevention is worth a pound of cure
#6 Var får du den siffran ifrån?
#7 Det stod i ett inlägg på iFokus bloggen, skrivet den 9/9 -14 av Niklas. (Fick leta en stund för att hitta det igen.) Plus att man ska ha varit medlem i minst 3 månader.
Bra att få veta exakt hur många inlägg som krävs, eftersom det är en del som undrat.
#8 Nja bra och bra, risk är att folk skriver onödigheter för att komma upp i det. Så två sidor av samma mynt om man säger så
#9 Ja, kanske det, det tänkte jag faktiskt inte på. Men så är det ju med nästan allting, att det har både fördelar och nackdelar.
Annars så kan man ju hellre köpa Insider åt sig själv om man vill ha det, och har 200 Guldmynt över. Bättre det än att skriva onödiga inlägg eller kommentarer bara för att komma upp i ett visst antal.
Tydligen så tyckte Niklas i alla fall att det var nåt som vi skulle få veta, eftersom han skrev ut det i bloggen.
#11 Ja, det finns nog dom som tänker så, men hoppas att det inte är så många. Det är ju trots allt ganska lätt och snabbt att få ihop 200 mynt, i alla fall har det varit det för mig. Jag har snart 1000, och skulle ju kunna köpa Insider om jag ville, men eftersom jag aldrig hittills har använt nån av dom extrafunktionerna, så får det vara med det tills jag behöver det, om jag nu gör det nån gång.
Det kanske var meningen att det exakta antalet skulle förbli hemligt, men sen blev dom tvungna att ge efter för trycket… ? Vem vet, dom kanske har blivit fullkomligt överbelastade av PM från folk som krävt och bönat och bett och tiggt och gråtit för att få veta… ?
Här är länken till Niklas inlägg om Insider. http://www.ifokus.se/blog/540ec2f78e0e743bbc00d622-sa-har-blir-du-insider-pa-ifokus
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
#6 Då är det bara börja bokföra kommentarer då 😛