Det är en bugg och är uppskriven på listan av saker som behöver åtgärdas på den nya versionen.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Är fotoalbum med där?
3 Nej för det är ingen bugg.
Så synd.
Wow.
Äntligen, ett svar!
#6 ?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 se #1
#8 Var dock inte det jag undrade. Du skrev aldrig vad du syftade till alltså vad som "äntligen " var ett svar, var därför jag undrade.
Jag ser att ordet " tack" som skulle stå före det avslutande frågetecknet i #6, fallit bort.
Ungefär som frågan före frågetecknet i #7, fallit bort.😉
#8 Detta är inte första tråden i ämnet, och dessförinnan har jag ställt frågan i andra trådar.
I en av dessa tidigare trådar fick jag veta (av dig, om jag inte missminner mig) att man kunnat göra detta tidigare, men att det inte funkade nu.
🤔
#10 Ja det stämmer att man kunde det tidigare men inte nu. Se om det återkommer eller ej. Hoppas på det för är bra funktion tycker jag
Hur går det med knappen för att lägga till mina vänner. Saknar den funktionen.
Angående fotoalbumen som det frågats om här i tråden så kan det kanske vara som så att man tagit bort dem för att de kanske började ta för mycket bandbredd.
Ja inte vet jag, det där var bara en tanke.
Bästa hälsningar,
Bertil
#13 Jag tror mest på ditt alternativ om fotogrejen är bort tagen. Folk lägger upp bilder på andra folk, på nakna gubbar och massa sådant som kanske inte är så trevligt. UÄH…
Men vad är svaret på frågan: "Hur lägger man till en vän?"
Jag vill ju göra det NU - vikket rackans trams i den här tråden! Liknar ju parodi på supportfunktion!
Suck!
#15 Va? Nu hänger jag inte med?
#15 den funktionen finns inte sedan de gjorde nya versionen av iFokus, men jag vet att killarna håller på att fixa med en massa, så vi hoppas att den kommer tillbaka snart
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_