Grå ruta med text.
Det hoppade fram en grå ruta uppe vid högra kanten vid Meddelanden Inställningar och Logga in/ut rutan, det stod "något om 2 guldpengar" men jag hann inte läsa vad det stod för det gick så fort och den var svår att se också. Har varit inne och tittat under mina meddelanden men det står inget där.
Jag har sett den rutan 2 ggr nu på några timmar och undrar vad det är och var kan jag läsa om vad det är för något?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tarotstollan jag kan inte ge dig nåt riktigt svar då jag inte vet hur din ruta såg ut.
Men för ett tag sen så infördes det en liten ruta som poppar upp om man får ett klick på bra inlägg. Det finns om det i denna tråd här på sajten. Just där och då så var det fel på den för det ska bara dyka upp en ruta.
Enligt denna tråd inne på oförklarade fenomen inlägg 30 så ska det finnas ytterligare nån sorts ruta som kan dyka upp om man gett snabb respons. Men hur den ser ut har jag ingen aning om.
.
Tack för svar, ja det verkar vara något sådant som hoppade fram. Jag hade läst om det men glömt av det och eftersom det var första gången det hände så var jag ju tvungen att ta reda på vad det var!

Vi kallar den lilla grå rutan för "notifikationer" och tänkte använda den till några olika saker framöver. Precis som nämnt ovan visas den till exempel när man får en röst på "Bra inlägg" på något man skrivit, och vi har också nu lagt till så att man belönas med Guldmynt när man snabbt svarar på ett nytt inlägg, eller snabbt ger ett bra inlägg med en röst.
// Staffan
Ok, tack Staffan men det vore kul om den stannade kvar lite längre så man hinner läsa vad det står och gärna i annan färg så man kan se den tydligare.
Hur ser man historiken för "notifikationer" ?

#5 VSK
Den sparar vi inte.
// Staffan
Det var mkt synd. Men förstår att det kostar.