Har du tömt webbhistorik och cookies för iFokus nyligen?

Det vet jag inte hur man gör, men jag har försökt få ordning på stavningshjälpen och gjort en del tryck här och där.
Men varför måste jag logga in varje gång?
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Se nedan hur du rensar webbhistoriken: http://support.ifokus.se/articles/4d714b03b9cb46224405efdb-hur-du-rensar-webbhistoriken?stickies-1 Att du måste logga in varje gång kan bero på olika saker. En kan vara att det ligger något i webbhistoriken som stör.
Niklas artikeln är från 2009 och enda som idag har hjälp av den är dom som har IE 8
.
#8: Aha, då ska jag ta bort den.

Tack annia!
Nu börjar jag förstå lite mer vad jag bör göra. Och hur jag ska hitta sakerna du visar.
Nu ser min "tabell" ut precis som den du visar.
Berättar nästa gång jag öppna iFokus hur det går. Har lite ström i husbilsbatteriet=lite ström i datorn-

Inte funkade det! Fick logga in igen. 😭
Pialinn du har nu i klickat som det ser ut på bilden i inlägg 6.
Första gången så får du skriva in uppgifterna och du ska då också klicka i rutan kom ihåg mig. Sen när du ska lämna iFokus så ska du bara stänga webbläsaren med krysset eller bara gå till en annan sida. Då ska du vara inloggad nästa gång du går in på iFokus.
Så prova en gång till. Kom ihåg den där rutan kom ihåg mig.
.

Ursäkta annia! Men jag läste inte hela #6. Kryssade i rutan, när jag ändrade allt annat.
Tänkte till igår kväll och kom på att rutan kanske skulle vara tom, så nu har jag ändrat det.
Tack igen! Och jag är glad att ni som kan finns. 🌺
Så om jag förstår dig rätt så funkar det nu.
.

JAAAAAAAAAAAAA!!!
Det känns skönt när jag fattar vad ni skriver och att jag kan lösa problemen. 🌺
Vad bra att det funkar igen. Man lär sig lite i taget.
.