bugg - kan ej svara i tråd
Denna tråd ser konstig ut för mig, och det går inte att klicka i skrivrutan och skriva. Inte heller funkar "bra inlägg"-knappen. Notera även att det ska finnas ett svar i tråden enligt listan till vänster, jag ser inte det.
Använder google chrome, har uppdaterat sidan. Andra trådar fungerar normalt.
Måste vara tråden för det ser likadant ut hos mig.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jo då det går att skriva i den tråden. Det är TS som är konstig. Det är inkopierat så det ser ut som det ligger en skrivruta där plus att man ser en massa sajtnamn. Men det ligger inne i själva TS.
Så skrolla ner lite så ser ni att jag skrivit i tråden som #1 och efter det är den vanliga skrivrutan.
.
Skrolla neråt, för skrivrutan ni försöker skriva i är en bild TS lagt in. Den vanliga skrivrutan finns längst ner som vanligt.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Aaaah ja men titta! Dags att gå och lägga sig ☝️🤦♂️😴
TanatosNyx jag gjorde först samma misstag jag också. Trodde att det var nåt knas tills jag såg det som stod under skrivrutan. Vanliga medlemmar har inte tillgång till moderatorikon så då skrollade jag.
.
#2 Varför är TS konstig? Ts = trådskaparen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Eftrrsom bilden ser ut som att det är skrivrutan?
#7 Jo fast det är ju tråden som är konstig inte TS? TS är ju personen i fråga.
Fast när jag klickar in på den tråden så ser det inte ut som det gör på bilden här.
Ts kan också stå för trådstart.
Kanske har inlägget ändrats sedan skärmdumpen togs.
#9 Aldrig hört, enbart trådskapare. Förvirrande om det betyder båda.
Ja förmodligen måste den gjort det.
När jag gick in på länken i TS så blev det mobilversionen på min dator helt plötsligt🤔
/Maria
#11 Ja hände mig med och när jag klickade på annan tråd efter att jag gått in via länken i ts kom mobilversionen upp igen :S
Nu också när jag postade! Märkligt!
tråden har fått nytt namn, kanske blev något fel med länken i samband med det? finns ny god morgontråd nu.
Vad knepigt.
/Maria