bevakning av ämnen
Hej.
vet inte om detta är rätt kategori. men om man bevakar ett ämne och svarar på de själv så får man mail att jag har svarat med egna inlägg. ska det vara så?
okey. då vet jag de. tack för de snabba svaret
Hej igen. Tänkte kolla ni inte kan fixa så man får en avisering om man får pm?
#3 man får en avisering om man fått pm.
Konstigt, jag får inte de?
Man får inget mail hem när det gäller pm. jag hittar då inte nån inställning för det.
Enda man ser att man fått pm är när man är inloggad att uppe vid meddelande står det en siffra.
.
jaha okey. kanske formulera mig lite fel. mena som du sa att man hade gärna velat haft avisering till mailen som med bevakningar. ser om man loggar in att det kan stå en siffra iaf
#6 ja, jag antog att det gällde inne på iFokus.
#5 får du ingenting vid meddelande?
#8. loggar man in på nån sida (ifokus) så kan är det en avisering. men mena att man gärna hade velat ha en till mailen så man vet när/om man får pm
Okey, då är jag med.
Och nej, avisering per mejl får man inte. Bra ide :)
Okey. då vet jag. så man inte hade missat att fylla i nånting :). sen om ni har möjlighet får ni gärna skapa en "citera" knapp. så man kan citera folks inlägg istället bara för att skriva ett nr :)
hej igen. ni skulle inte kunna ta bort så man får epostavisering så fort man svarar på ett inlägg som man bevakar. när man har svarat på det själv alltså?