* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 833 ggr
taylor__lambert
0

"Mina inlägg"

Jag vet inte om det är något som håller på att fixas, men har inte märkt nått problem förrän idag.

På "Mina inlägg" så ska ju dom inlägg som man deltagit i visas när ny kommentar skrivs, men idag har jag märkt att det inte har varit så, märkte det när jag gick in på en iFokus sajt och såg att en av dom inlägg som jag medverkade i hade en ny kommentar men det hade inte visats i "Mina inlägg". Är det ett känt problem och håller det på att fixas? :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Rumblebee
0

Det är inte så att du har klickat på tråden och sedan lämnat sidan utan att märka? Eller råkat klicka så att du slutat "prenumerera" på tråden och alltså inte blir uppdaterad när någon skriver ?

taylor__lambert
0

#1 nej, brukar jag aldrig göra. Men däremot kanske det har med mitt internet att göra? mitt internet brukar sällan vilja samarbeta med iFokus och en del saker brukar inte ladda, men ville ta det på säkra sidan och kolla så att det inte är ett existerande problem då jag idag haft väldigt bra internet jämfört med övriga dagar och det är idag som det har krånglat.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta