* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1060 ggr
leemland
0

Fortfarande problem med länkning

Idag gick jag in i gamla trådar och artiklar och skulle fixa till lite. Och jag lade bland annat till bilder och därmed länkar till bildkällorna. Men när jag skulle använda "add link" så funkade inte detta. Är det endast så för mig eller? (hoppas ni förstår hur jag menar)
Vet att det varit uppe innan och trodde de va fixat men tydligen inte ?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Jens]
0

Jag har samma problem men det verkar ignoreras av killarna bakom iFokus. Jag har tagit upp det så många gånger men de vill inte lära kännas vid problemet.

leemland
0

Konstigt att det inte är åtgärdat än … Får hoppas dom fixar de snart då ..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Jens]
0

Det gör dom inte så länge de inte tycker det är ett problem som de anser själva. Jag har gett dem exempel så dela gärna med dig exempel också. Jag har till och med filmat problem och visat men det har inte hjälpt.

AndersT
0

Lösningen tills det är åtgärdat.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

[Jens]
0

Ska testa det imorgon AndersT.

leemland
0

#4 Testade nu och det gick. Tack så mycket!

/ J 

kattöga
0

Nu funkar det att länka i hantera-funktionen! Tack!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Erik
3

#4 - Den tackar vi för - jag har inte lyckats lista ut vad det är som är fel förut.

Har lagt upp en hack som jag hoppas löser problemet (Nästan, i alla fall. Det är minst sagt knökigt att göra ändringar i editorn, så det är dumt att lova för mycket). Säg gärna till om det inte fungerar för er.

-- erik