Kluringar funkar inte att göra
Har gjort en kluring men efter första frågan får jag bara meddelandet:
We're sorry, but something went wrong.
We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly.
Trist eftersom det tog en bra stund att få ihop kluringen……. 😢 Har Chrome och har provat i en gammal explorer också……
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Jag ser att du har klistrat in text från en ordbehandlare eller liknande. Det kan ha med det att göra. Får jag prova att redigera texten så att formateringarna från ordbehandlaren försvinner? Risken är att det pajar något men det kanske är värt ett försök?
Självklart får du redigera. Pajar det så gör jag en ny. ;)
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Niklas det är inte bara denna som det är fel på. Utan det har blivit nåt generellt fel på kluringar.
Man klickar i på första och sen klickar på nästa fråga så kommer det upp we are sorry. Däremot om det bara har en enda fråga så det står visa resultat det funkar att klicka på.
Här är några. Mus.ifokus. spiritualism.ifokus. Inne på barnens på sidan 3 finns det flera stycken.
.
Jag har försökt flera gånger att göra kluringar… både med Firefox o Chrome…
Okej, vi får lösa det.
Verkar som kluringar funkar igen. Kattöga du kan ju putta upp din och se om de kan svara nu.
.
Weee nu funkar de
Japp, Erik har hittat och fixat felet.