Insider-frågor
Har tre frågor kring Insider som jag inte lyckats hitta svar på i mina sökningar.
1. Finns det någonstans där jag kan se hur många dagar Insider jag har kvar?
2. Jag köpte Insider via Guldshoppen och skrev precis det sista inlägget jag behövde för att få 'gratis' nu är min fråga, de dagar jag köpt har de gått "förlorade" eller plussas det bara på?
D.v.s. låt oss säga att jag köpte Insider för 15 dagar sedan vilket innebär att jag har 15 dagar kvar. Får jag få totalt 45 dagar Insider eller totalt 30?
3. I guldshoppen står det En månads Insider, hur många dagar räknas "en månad" som? Vi har ju allt från 28-31 dagar så därför jag är nyfiken.
Bonusfråga.
Är iFokus Plus och iFokus Insider samma sak?
När man ska välja grupp att lägga sitt inlägg i så finns inte Insider men däremot Plus.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
1. Om du kollar på din sida så ser du det . Tryck på din Avatar och sen tittar du under Mer om mig så står det där.
2. Jag tror datumen skjuts men är inte helt säker på detta. Hoppas någon kan ge bättre svar 🙂
3. Som jag förstått det så är de mellan 28-31 dagar . 🙂
Det kan hända att det hette iFokus Plus innan och det bytt namn till Insider istället. Och så har dom helt enkelt inte tänkt på att ändra det 😛
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#1 Haha tack för svaren :)
Till 3. Det är alltså inget bestämt antal dagar? Med andra ord 'ska' man inte köpa Insider i Februari då man endast 28 dagar i jämförelse med ex. Januari som ger 31 för samma "pris"? :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#2 Jo jag vet, det var ju det som min andra fråga handlade om :)
Jag hade redan köpt via guldshoppen så därför jag undrade om det.
Buggen är fixad för jag fick Insider när jag skrev mitt 50:e inlägg.
#4 Det verkar ju som om de räknar en månad som 30 dagar, nu när jag läser de riktigt 😛
/ J
#5 Vart läste du någonstans?
I guldshoppen står det bara att man får en månads Insider men inget antal dagar.
#6 Sidan jag länkade till😛
Citat: "Om du skriver 50 inlägg eller kommentarer får du 30 dagar Insider. Skriver du 100 får du 60 dagar, och så vidare. "
Det uppfattar jag som att dom räknar en månad som 30 dagar i alla fall.
/ J
En månad =30dagar
#7 Det är ju två skilda saker 😎
Det du länkar till är det nya "förtjäna"-systemet där du får Insider gratis efter hur aktiv du är i ditt skrivande. Där står det exakt antal dagar hur mycket du får. (30, 60osv)
Det jag pratar om är att köpa Insider via guldshoppen. Där står endast "en månad" och inte antal dagar. Det är där jag är fundersam eftersom en månad kan vara 28, 29, 30 och 31 dagar beroende på vilken månad det är.
#9 som sagt, 30 dagar.
#10 såg inte din tidigare kommentar
OK då vet jag 👍
:)
Aha, det var det jag hade för mig 🙂
Var rädda om varandra