Två frågor...
Jag måste fråga, det finns två inlägg som är borttagna men fortfarande finns kvar i "Mina inlägg", finns det någon som helst möjlighet att få bort dom? En annan sak som kanske inte beror på iFokus är reklamen, varje gång jag ska skrolla ner råkar jag spela upp någon reklam för Bacardi….
Ska tillägga att jag oftast skriver från mobilen.
Vad spelar det för roll att du fortfarande ser dem i "mina inlägg" ? Om dem ändå är borttagna så är det ju antagligen bara att du ser dem där men att du inte kan klicka upp dem och komma in i trådarna tror inte det går att ta bort, jag har ju vart Medarbetare på annat konto och borttagna inlägg är egentligen inte 100 procent borttagna man kan alltid återpublicera dem!
Blue_lagia när det gäller trådarna. Inte helt säkert när det gäller mobilen. Använder du mobilversionen så tror jag inte det att få bort dom. Men om du använder fullversionen på mobilen så försök trycka med fingret till höger om rubriken så ska det komma upp en länk "ta bort" ute till höger. Ev att du måste klicka i använd skrivbordsvy i webbläsaren först. Annars får du ta bort dom när du använder datorn. Då håller du bara musen över rubriken så ser du "ta bort" till höger.
När det gäller reklamen. Är det reklam som ligger i tråden (direkt efter #0) så när man (på datorn) håller musen över så räknar den ner från 3 och sen går i gång. Så enda tipset när det gäller mobilen att försöka att hålla fingret borta från själva tråden när du skrollar. Eller se till att du håller fingret över den innan du skrollar.
.