Allt i allo sajt
Finns det någon allt i allo sajt här som handlar om allt mellan himmel och jord?
Finns OT trådar på många sajter där man kan diskutera allt mellan himmel & jord :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
De flesta. Finns det inte bland kategorierna, så finns det oftast en OT-kategori, som låter medlemmarna på sajten diskutera allt med alla.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
En del skapar en tråd som de t ex kallar babbeltråden och där kan man pratar om allt mellan himmel och jord och som inte berör sajten i sig. Väldigt populär tråd och som sagt så har inte alla det men det finns en del dock.
Så man ska behöva leta bland alla sajterna för och hitta dessa OT inlägg? Hade varit enklare om det funnits EN sajt som bara handlade om allt möjligt.
#4 Brukar vara fastnålade "klotterplank" i regel :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Du behöver inte direkt leta. De flesta sajter har en grupp som heter OT eller off topic. Då skriver du ditt inlägg och väljer att lägga det under det.
Sedan finns sajten livskvalitet, där pratas det om allt möjligt. Och är du tonåring finns sajten tonåringar.
En sajt om ingenting godkänns inte.

#4 Du kanske själv kan starta en sådan sajt?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Som Hera säger så finns redan livskvalitet där det pratas om allt mellan himmel och jord. Likaså är du tonåring så finns den sajten och lika där att allt möjligt tas upp. Är du under 16 år så finns barnens där barn pratar om det mesta.
Är du å andra sidan pensionär så finns den sajten. Man behöver inte vara över 65 för att vara pensionär. Eller för den delen man behöver inte ens vara pensionär för att vara med och diskutera där.
Så det finns redan några sajter på iFokus där man pratar om allt möjligt.
.
Ensamhet har också OT har jag för mig. Relationer likaså.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.