Pilen i mobila versionen
Under en längre tid har knappen för att hoppa ner till olästa inlägg inte fungerat på min iPhone 4S. Händer ingenting när man försöker trycka på den.
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
För att inte tala om hur irriterande det är att texten "olästa " är dolt från början på både pc och anderoid. Vilket gör att man lätt av misstag klickar på "bokmärk" eller "bevaka" istället. Eller bara aldrig får fram texten/länken så man kan hoppa fram direkt. Varför i hela friden ska texten vara dold tills man pekar på den för över huvud taget? Såå annoying!
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
#0 det är känd bugg som grabbarna vet om… #1 jaaadu, säg inte annat!
Dessutom skulle det vara uppskattat med en "tillbaka till toppen på tråden"-länk direkt efter sista inlägget i alla trådar. :-) Så man slapp scrolla hela vägen tillbaka upp när man läst inlägg 150+ liksom.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

#3 Testat klicka på "Upp till inläggslista" som finns under sista kommentaren i varje tråd?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#4 Upp till inläggslista finns inte hos mig. Har Android. Ser utöver dessa problem inte heller några bilder i vissa trådar på mobilen,. Allt funkar på datorn men inte på mobilen.
UlrikaD använder du fullversionen eller mobilversionen på mobilen.
I fullversionen så finns upp till inläggslistan och där ska det inte vara nå problem med bilder inte vad jag vet i alla fall. (Förutom att vissa inte fått in sina bilder men det är då lika på datorn).
I mobilversionen finns ingen anledning att ha upp till inläggslistan eftersom man måste backa vilket fall för att komma åt nästa tråd. När det gäller bilder i mobilversionen så är det en bugg när det är bildspel.
.

#6 Jag använder mobilversionen. Annars ser jag ingen mening med att använda mobilen;)
Men funderade bara på om det var något som inte var riktigt med det upp till inläggslistan också. Men det är som du säger såklart.
Men att inte kunna använda pilen eller se bilder saknar jag.
Helt ärligt så vill jag veta hur länge det kommer ta innan mobilversionen får tillbaka sin "senast olästa " funktion?!!! Det börjar bli nog för mig då jag praktiskt taget endast använder mobilen till iofokus. (jag kan tåla alla andra negativa bitar med mobilversionen men just denna vill jag ha!!)
#1: Hear, hear. Jag antar att det ska se mer stilrent ut men det är då inte användarvänligt för fem öre.
Skulle det inte gå att lägga in så man själv kan välja om man vill ha den fast eller inte?
#8 håller helt med, har gett dom lite andrum då dom precis som många andra säkert haft semester men känner att jag varit tålmodig nog och skulle uppskatta om det vart fixat snarast annars får jag tyvärr minska mitt användande av iFokus tills det är löst, det blir för knöligt att hålla på med på detta vis.
#0, 8, 10: Nu är det fixat.
#11 Tusen tack, men får det inte att fungera, vad gör jag för fel?
Försökte rensa Cache minnet eller vad det är man brukar rensa men hittar det inte nu efter nya uppdateringen på chrome.
Prova att ladda om sidan och se om det hjälper.
Provade att stänga ner och starta upp igen och det hjälpte inte, men att ladda om hjälpte.
Tusen tack, ni är bäst! :)