* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1131 ggr
[VSK]
0

Olästa funkar inte (Android)

Tänkte höra om det tillkommit nån bugg när man surfar med mobilen. Surfade igår och olästa funkade inte alls. Hände ingenting när man tryckte på den.

[VSK]
0

Innan tipset om att tömma cachen kommer så kan jag säga att jag redan provat det 🙂

Achatina
0

Går det inte om du trycker på iFokus loggan i hörnet? För mig kommer de upp då

[VSK]
0

Jag tryckte på "pilen" som jag alltid gjort.

annia1
0

Gällande mobilversionen så finns det en tråd (pil nedåt mobilversionen) sen förut och finns även på bloggen. I fullversionen så ska det funka.

.

[VSK]
0

Jag är inte intresserad av att köra fullversion i en mobil. Skall kika på din första länk och tackar för den.

[Sol69]
0

Har  också märkt att det inte fungerar och  är det en lång tråd så är det jobbigt att komma till sista inlägget man vill läsa..

[VSK]
0

Sen är ju frågan. Om man surfar på mobilen först och datorn sen. Vet webbläsaren i datorn vilka som är de sista olästa i mobilen?

annia1
0

Olästa är kopplat till nicket (inloggad) så det spelar ingen roll vilken apparat/dator du använder, så kommer du till första olästa.

.

[VSK]
0

Att olästa är kopplat till kontot visste jag, men det var bra information att det även funkar gällandes det jag skrev i #7 🙂

TjockaBerta
0

#7 Nej inte alltid.

>>>Malum domesticum<<<

[VSK]
0

Nä, jag vet det. 😉

Leritza
0

Här är en till med samma problem. Lite drygt när man inte kommer i håg vilket var det senaste man läste var och blir tvungen och läsa om halva tråden.

Niklas
1

Nu är det fixat så att ner-pilen i mobilversionen tar en till första olästa kommentar.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[VSK]
0

👍