* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 2629 ggr
[Moon Light]
2015-08-30 10:34
0

Tävling ???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan det här vara seriöst ? fick upp en sida via i fokus där man skulle svara på tre frågor för att vinna 10 000 kronor antingen kontant alternativt presentkort hos Willys och Hemköp.

Man länkades till den här sidan och sen googlar jag fram och får se det här.Vid första anblick så är man lyckligt utvald och det stod med stora bokstäver i fokus men jag har väldigt svårt att tro på det skulle gå genom er för sånt informerar väl ni era medlemmar om.

Jag gjorde en test och följde upp dom tre frågorna samt lämnade en inaktuell epost sen avregistrerade jag allt men vill påtala det här ifall det är fler som nappar på för jag tror inte det är seriöst men så snyggt gjort att vi genom i fokus hade sån tur att vi kan vinna 10 000 antingen kontant eller ett presentkort.

På vinnmatpengar.se är det uselt med information och inga kontaktuppgifter mer än det mail från en sk Helena utan efternamn man får skickat till sig och den eposten bommade jag igen direkt efter att jag ville se vad det här kunde röra sig om så vad ni gör gå inte på eftersom det ser ut att komma genom iFokus.

Frågan är till i fokus ledning,är det här något som ni känner till och ställer er bakom? 

Jag är grymt misstänksam med sånt här och lämnar aldrig korrekta uppgifter men nyfiken måste ju se vad tok det kan röra sig om.Lägger in en dump från den aktuella sidan som man länkas till.

kattöga
2015-08-30 10:42
0

Det verkar inte vara särskilt seriöst: "Har WIlly's en tävling om att vinna 10000…."

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

[Moon Light]
2015-08-30 12:11
0

Nä det är det inte men jag vill ändå höra om i fokus känner till det här och att andra medlemmar  ska vara uppmärksamma  om det dyker upp för dom eftersom många faller offer för när det lockas med pengar . Otrevligt är det i alla fall 😕