Behöver kontakt med ansvarig
Hej!
Jag vill ha kontakt med en ansvarig på sidan. En typ Admin. Ni får gärna PM mig här så jag behöver kontakt snarast!
Mvh
Gå in på "om sajten" på den sida det handlar om så ser du vem som är värd respektive Medarbetare.
/Maria
Jag har snackat med Sajtvärden och han sa att jag skulle kontakta supporten och jag behöver snacka med en som jobbar med hela.
Då jag radera mitt konto med ångrade mig så har startat upp en ny i samma namn och mail mm. Men jag vill ha bort ett inlägg av privata anledningar och då sa han att jag skulle kontakta supporten
#4 Skicka PM till Niklas (han heter Niklas som användare)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har gjort de tror jag! Är de han som skickat mail till en när man blir medlem. Och han i Ifokus-bloggen
Niklas brukar aldrig gå in och radera inlägg på olika sajter utan det är administrationen på just den sajten som har det ansvaret. Det innebär också att de kan låta bli att ta bort inlägg.
Summan av kardemumman är att man får stå för vad man skriver så länge det håller sig inom skrivreglerna.
/Maria
Nu är min sist lite annorlunda Maria. De är därför. Annars så hade jag skitit i vilket.
Men men. Jag har PM:at Niklas så vi får se vad han säger här.
#8 Annars får du kontakta den som är Sajtvärd för den sajten där du vill ha ditt inlägg raderat. En del sajtvärdar är inte omöjliga.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
De är just de som är lite jobbigt!
#10 Niklas har dock inte rättighet att ta bort från den sidna, är sajtvärden som bestämmer det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#10 Vill sajtvärden inte ta bort inlägget finns inget att göra dessvärre.
Anata - invänta svar från Nicklas. Som jag förstår har du lite speciella omständigheter och då kan han ta ställning - ge något svar i alla fall.
Sorg är kärlek som blivit hemlös