* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 1205 ggr
Lavine
8

Uppslagsorden stör

Jag tycker verkligen, verkligen att uppslagsorden med sin understrykning stör läsningen. Önskar att den funktionen försvinner. Men passar på att fråga om någon använder dem? Om det är så, kanske vetskapen om det får mig att försöka stå ut med det bättre.

Aleya
2

Jag använder den på min sajt. Jag tycker det hjälper och så får man förklaring på ordet.
Jag har exempelvis gjort så man enkelt kan läsa vad olika kategorier är till för.
Så blir det mindre moderering.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

AnneN
2

Lexikonorden använder jag mig ofta av på olika sajter, och även på min egen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maria
2

Jag tycker det är en jättebra funktion.

/Maria

Fridaaaa
1

Tycker det är bra och tycker att det knappt syns :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loris M
2

En jättebra funktion som jag använder flitigt både på min sajt och på andras. Det underlättar mycket.

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

kattöga
1

stavningskontrollen, är inte det en Chrome-funkttion (om du, TS, använder chrome)? Jag har inte möjlighet att kolla det nu, men jag har för mej att det är Chrome (inte Ifokus) som håller med stavningskontrollen….?

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Leffe
1

Tycker det är en bra funktion som används på mina sajter

Magi-cat
1

En väldigt trevlig och bra funktion, tycker jag. 🙂

Den underlättar också på så sätt att det finns lätt åtkomlig information om termer och begrepp som används på sajten och har anknytning till ämnet.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Maria
2

#6 Fast här handlar det ju om lexikonfunktionen.

/Maria

beem
0

Då måste jag säga att det stör mig inte för jag vet inte ens vad det är.🤔

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Lavine
0

Okej, då får jag försöka sila bort understrykningarna ur min läsning. :-) Ska tillägga att vissa sajter märks det ju knappt på, medan några använder funktionen väldigt flitigt.

kattöga
0

#9 My mistake….. ☺️

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

VildaVittra
4

TS, du är inte ensam, jag blir också störd av alla dessa understrykningar, så jag använder inte dom på mina sajter. Orden Medarbetare osv kan jag inte göra något åt, eftersom de är automatiska.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Loris M
0

Du kan ta bort dessa automatiska understrykningar på dina sajter. Det har jag gjort.

VildaVittra
0

#14 Hur gör man då?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Loris M
0

Gå in under Sajtinställningar och sedan bocka av "använd gemensam ordlista". Samma ställe där man kan ta bort funktionen att skriva anonymt.

VildaVittra
1

Tack!

[Daisy-Moa-Elsa]
8

Tycker det är en fantasisk funktion. Om man vet innebörden läs vidare i tråden annars klicka på länken. Hur kan något som uderlättar för andra vara ett problem för mig?