* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1974 ggr
CayKantos
0

Bugg - mina inlägg

Ni vet när man bokmärker eller kommenterar ett inlägg, då får man en liten visning i högersidan om någon ny skulle kommentera på inläggen.. Nu gick det totalt spasme och sidan började säga en massa äldre samt nyare inlägg hade fått kommentarer, men när jag går inn har ingen annan skrivit sen dess, några gångar var jag även den sista som hade skrivit? Ser det inte bara där men ser dom komma upp på senaste inlägg igen och bli

block

form samt det står att någon skrev nyligen (tiden står ju).. Även om ingen har skrivit något..

Vad händer?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Karmatarerskanise
0

Har du kollat med admin  så det inte är inlägg som tagits bort? Här fungerar det.

CayKantos
0

Det kan det inte va för jag satt online och var inne sekunden det typ las upp, medan jag gick inn på ena inlägget hände exact samma på två andra inlägg..

Instagram

Karmatarerskanise
0

Prova rensa webbhistoriken.

CayKantos
0

Vad menar du? Hur skulle det hjälpa?

Instagram

Karmatarerskanise
0

Ibland dyker det upp småbuggar och då hjälper det många gånger att rensa webbhistoriken.

CayKantos
0

Gjorde det nu, men det funkar inte. Det poppar liksom inte upp längre men dom inläggen som fått nya kommentarer, som inte finns alltså, ligger fortfarande i senaste inläggen med en tid typ 20:23 eller likn.. Även om sista inlägget är för en månad sen t.ex.

Instagram

Karmatarerskanise
0

Tycket du ska fråga admin. Det gäller så få trådar och dessutom väl på en och samma sajt.  Fråga om dom varit snabba med att ta bort inlägg och om inte så fråga om trådarna är uppdaterade hos dom.

Fridaaaa
0

Skriver här istället.

Buggar för mig med. Och inga borttagna kommenterar, vissa är gamla vissa nya trådar, även på trådar i grupper jag har admin i så ser att det ej är borttaget hm

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

thea_thea
0

Vilken sajt handlar det om TS?

Karmatarerskanise
1

#8 Uppge relevant information då.

Fridaaaa
0

#10 Detta är relevant info? Det är ju det som hänt? 
Eller vad hade du tänkt att jag skulle skriva?

Karmatarerskanise
0

Det som man alltid ska uppge vid buggar. Kolla mallen för buggrapport om du inte minns.

Fridaaaa
0

#12 Varför säger du det enbart till mig men inte till TS?

Fridaaaa
0

**1) Händer samma sak om du försöker igen?
**Händer slumpvis

2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?
Varit i olika trådar, tyvärr ingen länk

**3) Vad gjorde du när felet inträffade?
**Klickade in på en tråd som kommit upp i "mina inlägg" och när jag kommer in där så är det inget skrivet, inget inlägg borttaget heller

**4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?
**Ingen hade kommenterat men ändå kom det i "mina inlägg"

5) Vilken webbläsare använder du?
Google chrome

6) Har du rensat webbhistoriken?
Ja

7) Är det något mer du tror att vi behöver veta?

thea_thea
5

#13 Kanske eftersom du är Medarbetare på sidan? Men jag är inte Hera så kanske inte ska svara :P

Fridaaaa
0

#15 Fast i sammanhanget har det ju ingen betydelse eftersom det är rapporterat bugg? Det gäller ju samma för alla ;)

Karmatarerskanise
4

#12 Eftersom du är Medarbetare och person nr 2 som Har felet.  Du vet ju hur en buggrapport ska se ut. 

Såg det inte som bugg när en person skrev det.

thea_thea
2

#16 Jag tänkte bara att du som Medarbetare borde veta hur du ska göra :)

Jag tror jag har svaret på TS fråga om jag bara får reda på vilken sida TS har problem med

Fridaaaa
0

#17 Ja det vet jag om men inte alltid man tänker på det ;) 

#18 Ja jag vet hur man gör, men alla människor kan glömma eller inte tänka på det just i stunden ;) 

Detta är ingen specifik sida utan slumpmässigt

CayKantos
0

Jag hade bara problem på Brukshundsraser iFokus

Instagram

thea_thea
1

#20 Sajtvärden (Boltens) puttar upp alla trådar med jämna mellanrum och tar bort kommentarerna :P Då var det mysteriet löst!

Karmatarerskanise
1

Frida händer detta ofta menar du?