* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1008 ggr
signemo
2016-04-20 21:03
0

Fundering

Om ett värdskap avslutas och ingen efterträdare finns till en sajt.. Kan man vara säker på att just den sajten inte kommer tillbaka, med inlägg från medlemmar som inte är medlemmar längre på iFokus. . Alltså inga ursprungliga medlemmar, ingen ursprunglig Sajtvärd..Inga Sajtvärd kvar o inga medlemmar kvar ju.

Det borde ju raderas

Var rädda om varandra

annia1
2016-04-20 21:47
0

En sajt som ligger ute/öppet, längst ner på bland alla sajter här på iFokus och där värden meddelar iFokus att den avsäger sig värdskapet, den sajten lyfts så den inte längre syns längst ner, men den som vet adressen till sajten kan fortfarande skriva på den. Och nån kan i framtiden ta över värdskapet på den så att den återigen läggs ut. Så när det gäller öppna sajter så är det ytterst sällsynt att nåt raderas.

Om det gäller en dold/stängd sajt så vad jag vet så tillsätter inte iFokus nån ny värd för den sajten om det inte finns goda grunder för det. Och med det menar jag att den nya värden ska  tex kunna visa att den har varit medlem på den sajten förut tex genom att hänvisa till trådar den skrivit i förut. Men vad jag vet så raderar inte iFokus den heller utan den bara förblir dold/stängd. Så vill man inte att en dold sajt ska återuppstå så är det bästa att värden sitter kvar som värd.

.

Karmatarerskanise
2016-04-21 08:14
1

Sajter på fria och vanliga iFokus tas som sagt inte bort och kan tas över av någon annan.

Ser inte någon som helst anledning till att det skulle raderas.