* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1497 ggr
Alice__
2016-07-28 14:18
0

Tjock av p- pillerna?

Hej! Det är nämligen så att jag börjat ta mina första p - piller för en vecka sen( p-pillerna heter prionelle 28) jag har läst jätte mycket om pillerna och om hormonerna osv och det med att många går upp i vikt av att ta dem . Det är nämligen så att jag undrar ifall man går automatiskt upp i vikt av att börja ta p- piller eller är det mer att man får bara ökad matlust och det gäller bara att kontrollera sig själv. För 1 år sedan hade jag drabbats av anorexi så att gå upp i vikt är verkligen en stor rädsla för mig. Jag känner att min mage är lite mer fylld fast jag känner att jag inte äter så mycket !( kanske är det pga att jag dricker mycket ? Idag drack jag 3 st caffe ) är jätte orolig och funderar varje dag ifall jag ska fortsätta ta dem eller inte . Jag vill ha sex me min kille utan kondom men som sagt att gå upp i vikt är min största alra rädsla.

jenmjao
2016-07-28 14:22
0

Jag åt p-piller ifrån jag var 16 tills i år (23år). Gick upp i vikt i år, Inte pga p-piller. Innan inget alls, Vissa går upp av p-piller/mediciner men det är för dom blir hungrigare som jag förstår det.

MsSofieG
2016-07-28 14:52
0

Jag äter samma och har inte gått upp något alls sen jag började med dom för 6 år sedan :)

AnneN
2016-07-28 14:54
8

Eftersom Support iFokus är till för frågor gällande iFokus funktioner så tror jag denna tråd passar bättre inne på tex http://kvinna.ifokus.se/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Inlägget är låst för nya kommentarer