Allvarlig bugg?
Jag tror det här kan räknas in som en allvarlig bugg. I en kort period och över några klick på iFokus blev jag en annan användare!
Jag gick vidare till en annan sajt och helt plötsligt var jag en annan användare. Jag klickade runt lite och fortsatte vara den användaren innan jag återgick till att vara Mitchika igen.
Vad sjutton var det som hände? :O
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag var Niklas någon halv minut :-) Antar att de håller på och pysslar med någon inställning/funktion.
#1: Haha, åh, det hade jag definitivt missbrukat. Tur att det blev du och inte jag. :D
Hände samma sak för mig under en kort stund.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#3: Jag kan inte låta bli att undra vem som blev mig under den korta stunden. :D
Hände mig också några sekunder så blev jag Elelli och det kändes riktigt obehagligt att vara inne på nån annans profil men på några sekunder var det borta tack och lov så dump hann jag inte med.
#5: Jag blev absolut livrädd och tänkte: "Vad sjutton har jag gjort?! Hur lyckades jag ställa till med det här?!"
Tack och lov försvann det innan paniken hann sätta in ordentligt. :D
#6: Samma här, det blev lite svettigt några sekunder 😂
#0: definitivt inte du som gjort något dumt.
Samma sak hände mig i morse.
Var rätt så förvånad över att jag plötsligt var en dam som var ett drygt decennium för mycket. 😎
#9: haha, ja, något sånt. 😂
#5: Tur jag inte har några hemligheter ;-)
Blev också en annan användare ett tag! 😳
#13 Ah, här var ju tråden jag skrev i tidigare idag! Det hände mig för andra gången idag, och den här gången kunde jag (om jag velat) ändrat en hel del för personen ifråga. Jag såg och kunde ändrat e-postadress, vilka sajter hen var med på osv.
(och nu upptäckte jag också en mycket bra funktion: det jag började skriva förut och råkade backa ifrån faktiskt ligger kvar i skrivrutan när jag kommer hit igen! Tack grabbar!)
- Redigerat 2020-09-06 19:56 av Amandla
Det har hänt mig också, nu för andra gången idag.
Nu "blev" jag RAotNB:
RAotNBInsider
RAotNB
Meddelanden
Medaljer
Inställningar
Logga ut
Senaste inläggen
Näe, nu loggar jag ut …
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Det såg bara ut som om ni var någon annan. Hade ni försökt ställa till med ofog för den personen hade det i själva verket varit era egna uppgifter ni hade förstört. Bara som ett tips. 🙂