Loginproblem
Jag kommer inte in med mitt login, trots att det är rätt, jag har det uppskrivet! och jag kan inte använda "glömt lösenord" eftersom jag har en ny e-mailadress och iFokus envisas med att posta till den gamla döda e-mailadressen. Enda sättet att komma i kontakt med er var således att skaffa ett nytt konto. Men jag vill såklart ha tillbaka mitt gamla login. Mitt användarnamn är starhawk och nu gjorde ja ett konto med användarnamn starhawk1. Kan ni fixa till detta?
#0: Och nu ser jag att inte ens det fungerade, jag har fått samma användarnamn som min e-postadress, hur gick det till?
Samma problem här med. Jag kan inte heller logga in på mitt användarnamn Zickan. Fåt meddelande att lösen eller inlogg är fel. Återställt lösenordet. Fungerar ändå inte. Testat via Chrome och mobil. Går inte logga in.
Liknande problem här. Det funkade i förmiddags med mitt vanliga konto (Lona).
Om jag går in på vilken iFokussajt som helst nu så får jag först upp sajten, efter några sekunder blir sidan helt blank. Jag har testat olika webläsare och enheter. Det går inte att testa vad som händer om jag loggar ut - det går ju inte när jag inte får upp sajten tillräckligt länge.
Nu öppnade jag en ny webläsare (Opera) och skapade ett nytt konto. Återstår att se om det går att komma in igen efter att jag stängt ner sidan…
#0: Prova ”glömt lösenord” nu. Jag har uppdaterat din mejladress.
#3: Får jag prova att logga in på ditt konto?

#5: Behövs inte! jag kunde tack vare din uppdatering använda "glömt lösenordet" och det fungerade Nu är jag "mig själv" igen
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
- Redigerat 2020-09-07 12:13 av starhawk
Skönt. Jag beklagar besväret!