Kan inte ändra inställningar på sajterna
När jag försöker ändra inställningarna på sajterna accepterar inte iFokus det. Varken på sajten där jag är Medarbetare eller där jag är Sajtvärd.
Försöker jag ändra så att anonyma inlägg inte ska tillåtas får jag upp den här rutan som helt enkelt säger "Unauthorized."
Det blir så varenda gång jag trycker på "Spara inställningar," oavsett om jag gjort en förändring eller inte. Vilket är lite frustrerande då The Sims iFokus behöver få ett nytt sidhuvud (det nuvarande ser hemskt ut) samt ta bort anonyma inlägg-funktionen.
Någon annan som har det problemet?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Har samma problem i fria jag har försökt byta sidohuvud med o får samma felmeddelande.
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
- Redigerat 2020-09-07 20:25 av Taggeman
#0: Trodde "Tillåt anonyma inlägg" var avbockat som standard. Det är i alla fall inte förbockat på någon av de sajter jag är värd/medarbetare på.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#0: Samma här, likaså går det inte att byta färg för färgschemat visar endast den färg som sajt har inga valalternativ. På fria kunde man även byta namn på sajten men även det verkar borta.
Har märkt att det är lite begränsat med modereringen men kanske släpper det allt eftersom i fokus mer och mer blir klar med buggarna som kom med nya plattformen.
#3: Färgschemat vill jag minnas är en inrapporterad bugg som står på killarnas fixa-lista.
// Harley
#2 Det är förbockat på The Sims iFokus av någon anledning, som aldrig har tillåtit anonyma inlägg tidigare och vi har inte planer på att göra det heller. Det är en funktion vi inte behöver på vår sajt med tanke på ämnet och som bara riskerar att bjuda in till trollande och otrevligheter. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#5: Skumt. 🤔
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#4: Tycker mig ha sett det nånstans i röran och deras lista är nog väääälidgt lång nu så dom har ett jättejobb att hinna med allt så vi får ge oss till tåls för allt faller på plats med tiden 😎
#7: Tror jag också. Inte ett dugg avundsjuk på deras arbetsbörda just nu. 😓
// Harley
har faktiskt inte tänkt på att kolla hur det är med anonyma inlägg på mina siter. Anonyma inlägg var förbockad som okej på Akvariefisk och reptil, men inte på anhöriga eller autism .
Har aldrig varit tillåtet med anonyma inlägg på varken Reptil eller Akvariefisk, det behövs inte på de siterna anser jag. Däremot så tycker jag att man skall få skriva anonymt både på Autism och anhöriga.
- Redigerat 2020-09-08 19:27 av Draken