Dubbla startsidor för Support?
Det inlägget är markerat att visas på startsidan. Är det inte du som kryssat i det?
Borde bara vara Medarbetare eller värd som kan göra det, men har inte kollat om du är något av det på Support.
Mvh // Johan
#2: Jag är inte varken värd eller Medarbetare på Support.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2020-09-09 19:00 av Carmarino
Skumt. Och det ser ju inte redigerat ut heller. Vissa saker känns som dom lever sitt eget liv ibland.
Mvh // Johan
#4: Du var snabb i vändningarna så du såg nog inte mitt tillägg. 🙂
Därför skriver jag det igen.
Jo, jag vet att inlägget är markerat att visas på startsidan, men varför är det en gul telefon och gult tema på den ena, men en svart ringklocka och svart tema på den andra?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Ahh.. Det är knappast relaterad. Niklas har nog bytt sidhuvud. Jag har också det gula, oavsett om jag är på startsidan eller här i inlägget.
Stirrade mig blind på själva inlägget och funderade på vad tusan det var för telefon och klocka du pratade om.. Sen såg jag sidhuvudet.. :)
Mvh // Johan
#6: Såg nu att det är gult nu även när jag går in via Mina sajter. Så jag lyckades nog pricka in exakt den sekund när Niklas bytte. 😁
Det tror jag också.
Mvh // Johan
Måste erkänna att jag tyckte det svart/grå temat var snyggare. 😉
Jag hade en omröstning och röstade fram det gula sidhuvudet nu. 🙂