* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 182 ggr
DesK
1

Meddelanden bugg

När jag skickar meddelanden, så får jag alltid upp kortet Du har fått ett nytt meddelande från xxx, fast det är jag som har skickat ett meddelande till xxx

/Désirée

flocken
1

Då är vi två

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Herveaux
2

#1: Nu vart vi en trio.

// Harley

Niklas
3

Det har vi redan på vår lista. Tack för rapporten!

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Carmarino
2

Aha, så det är därför jag alltid får ett kort om det när jag svarat på ett meddelande. Trodde det var systemet som var långsamt. 😁

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Sabah
1

Nu förstår jag också! 🙂 Trodde också att systemet var långsamt! Kortet har kommit först efter att jag läst och svarat. Man får alltså inget kort när man får ett PM, har ett PM som jag inte har svarat och inte heller fått något kort. Ah! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
0

En annan bugg (?) som jag upptäckte nyss är denna:

Om jag skriver ett meddelande, och markören står längst ner i kommentarsrutan, och jag då trycker Page Up så kommer jag istället ner till slutet av sidan, till där alla sajterna är uppräknade. Det känns lite bakvänt måste jag säga. 😊

Anledningen till att jag tryckte Page Up var att jag ville komma till första raden i kommentarsrutan för att läsa igenom texten innan jag skickade den. Det hade varit smidigt att slippa scrolla. Home respektive End flyttar nämligen bara markören till början respektive slutet av aktuell rad.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Carmarino
2

#6: Hurra! Upptäckte att det funkar med Ctrl+Home och Ctrl+End för att komma till början respektive slutet av texten i kommentarsrutan. 👍