Går ej att redigera
Försökte redigera ett inlägg, men när jag skulle publicera kom det upp Unauthorized
Det finns två regler som styr om du får redigera:
- Att du är författare av inlägget och att det skrev inom en timme från att du redigerar det
- Att du är värd eller Medarbetare på den aktuella sajten
Stämmer något av dessa två på dig och inlägget du försöker redigera?
Mvh // Johan
Får också upp Unauthorized ibland när jag försöker redigera ett inlägg inom en timme från att jag skapade det. Oftast gäller det första inlägget, men ibland även senare kommentarer.
Tror inte att jag fått det på sajter där jag är värd eller Medarbetare, men det har däremot hänt där att jag fått "Oops, något gick fel" (eller liknande), så jag inte har kunnat redigera.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Ok. Får dubbelkolla koden. Kanske problem med olika tidszoner…
Mvh // Johan
#6: Jag får det här om jag försöker redigera en kommentar jag skrivit på Värdsajten eller iFokus iFokus utan att först ladda om sidan.
Okänt fel
Oj, oj! Nu hände något här. Sidan du sökte kan inte laddas, men vi vet inte riktigt vad som hänt.
UnauthorizedError
Det här har hänt nu under hela förmiddagen för mig inne på en av mina egna sajter så kan jag inte redigera inläggen och det står som ovan, Oj, oj! Nu hände något här. Sidan du sökte kan inte laddas, men vi vet inte riktigt vad som hänt.
UnauthorizedError
#1: Javisst, annars skulle jag inte försöka. Ville förtydliga mig.
I morgon bitti kommer det ut en fix för detta.
Mvh // Johan
👍