* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 91 ggr
annia1
1

Löpsedel går ej att högerklicka

Löpsedels artiklar (eller vad det kallas idag) går inte att öppna via högerklick.

Jag brukar öppna rätt mycket genom att högerklicka och öppna i egen flik eller hålla nere ctrl och vänster klicka vilket får samma effekt.

Men oavsett vilken webbläsare jag använder så går det inte med löpsedeln. Utan det går bara att klicka och då öppnas i samma flik jag är i.

Allt annat går att högerklicka och öppna i egen flik. Och det blir lite lustigt för på sätt och vis beter sig dom som bilder, men klickar jag på en bild så öppnas den i egen flik.

Skrev allt annat, men det finns en annan sak som är likadan. Om man klickar på en medlems Avatar så kan man bara klicka på den och kommer då till medlemmens sida.

Så är det tänkt att man måste öppna dom i samma flik eller är det bara nån kod som är fel.

Sitter vid win 8.1.

.

Niklas
0

Vad händer om du håller ner Skift när du klickar på dem?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

annia1
0

Niklas #1 med skift så blir en del av första sidan blåmarkerad som det blir när man vill kopiera nåt och sen öppnas den tråd jag tryckt på i samma fönster.

På mina datorer har det alltid varit ctrl man ska hålla nere om man vill öppna i egen flik.

.

johan
1

Fixat.

Mvh // Johan

annia1
1

Japp nu funkar det.

.