Bilder försvinner
Bilder har av någon anledning försvunnit i flera trådar, de syntes tidigare och verkar under natten bytts mot en svart ruta/rand. Är detta ännu en bugg?
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
- Redigerat 2020-09-13 17:45 av Niklas
#0: Såg att en av bilderna jag la upp igår hade rymt under natten också.
// Harley
Några av mina bilder har också försvunnit och ersatts av en svart rand. men om man klickar på randen, så kommer bilden upp.
Förmodligen en bugg i programmet.
Testade att klicka på bilden, men fick inte upp den. Däremot var det likadant på mobilen tidigare, förmodligen för att det var mycket trafik på sajten så bilderna laddades långsamt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag kunde ladda upp bilderna inne på akvariefisk. Har inte provat på några andra siter .
Vårt webbhotell har gjort en del underhållsarbete i natt, men vissa saker gickk fel. Så dom kommer göra om en del som påverkar just bilder. Förhoppningsvis är bilderna tillbaka under dagen.
Mvh // Johan
#6 Då hände det kanske min Avatar eftersom jag fick tillbaka den.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#3: Testade att klicka på en annan bild nu, och då öppnades den i ett nytt fönster, men i inlägget var det fortfarande bara en svart rand med bruten ikon.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
När jag kollade i en tråd med flera bilder i olika kommentar så såg jag att vissa bilder visades som de skulle medan andra bara var svarta streck, som man behöver klicka på för att de skulle öppnas.
- Redigerat 2020-09-10 13:36 av Carmarino
Ånej, inte bildproblem.. :(
Jag hade projekt jag ville fortsätta med och nya planer som båda kräver att bilderna fungerar. Jag hoppas verkligen att det löser sig snabbt.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot