Tillägger att vi gör detta på försök för att se hur stora förluster det medför.
OK - jag fattar. Jag kan testa att skippa Adblock här, men förr var det så oerhört irriterande, blinkande saker. Få se hur det går.
#1 Så alla som har Insider ska slippa se annonser - jippi!! 😁👍
#3 Tycker också det är jobbigt med blinkande annonser, i sht de som inte har ett kryss uppe i h hörnet så man kan byta ut dem.
#4: Uppdatera sidan så får du - förhoppningsvis - en annan reklam som inte blinkar och hoppar. Dessvärre är det inte alltid det funkar, men det är värt ett försök så länge vi inte kan slippa "avarterna".
Tänk att annonsörerna fortfarande inte har lärt sig att konsumenterna avskyr den här formen av annonser, trots att alla undersökningar har visat det under flera år. 😖
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#5 Tack, jag vet. Jag har också gjort en särskild lång pappersbit som exakt täcker högerspalten i iFokus. Hänger den över skärmen när reklamen blinkar som värst… 😕
Fast om annonser är totalt ointressant och man ändå aldrig skulle vilja klicka in på dessa annonser. Spelar det nån roll om man har adblock eller inte? Syns det i intäkterna att vissa medlemmar sätter på adblock?
Jag har kört adblock sedan det började va ljud i reklamerna som sätter igång när man bara scrollade förbi dom. Var så extremt störande med hög volym på de mest opassande tidpunkterna.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#7: Annonserna ger betalt per visning, inte per klick, så ja, det spelar stor roll.
Mvh // Johan
#7: Det brukar inte vara vissa besökare, utan de flesta. Det märktes en tydlig skillnad när användning av annonsblockerare ökade som mest.
Möjligheten att köpa reklamfri har väl alltid funnits tidigare. Kändes mer juste än att köra adblock.
/Maria
Helt underbart att logga in denna morgon, INGEN REKLAM! TACK!! Hoppas det går ändå, ekonomiskt! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Det måste vara något fel på mig. Jag har förmågan att inte se reklamen haha. Samma förmåga har jag när det gäller att koppla bort ljud och sorl från omgivningen som är ointressant😃
/Maria
#12: Så var jag också förr, men numera har jag besvär med hjärntrötthet. När den är som värst har jag svårt att läsa en text om det finns en bild på samma sida, då får jag hålla över bilden eller försöka scrolla så bilden inte syns.
Det här har med Avataren och Insider att göra!
En fundering på varför man inte kan få Medaljen Kråkan!
När man uppdaterar i inställningar Avataren och Signaturen så blir man utan Insider, men den kommer tillbaka när man byter sida.
För att få kråkan behöver man ha Insider när man gör en signatur, undrar om det är den buggen som ställer till det? 🤔 (Det är stjärnan i sin Avatar som försvinner)
🦋 Hej jag provar om medaljerna fungerar. 🦋 ☀️ 🙂
Det är på Återbruk som vi hjälper varandra med Medaljerna. 🏅
https://aterbruk.ifokus.se/about/