* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 168 ggr
[Månglädje]
5

Spärra användare

Fanns med för ett tag sedan i nya versionen av i fokus men nu tycks den inte finnas med under inställningar så kan det vara en bugg månne tro och att den funktionen kommer tillbaka när alla buggar är på plats ?

Jag behöver den just nu så det vore toppen toppen om den kommer tillbaka 😎 men jag vill inte stressa er på iFokus för jag vet att ni jobbar för högtryck men just att den funktionen fanns med men nu kan jag inte hitta den så därför undrar jag lite vart tog den vägen ?

Carmarino
0

#0: Gå in på Medlemmar och leta upp den du vill spärra och välj "Stäng av användare från sajt".

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

• Redigerat 2020-10-15 20:01 av Carmarino
annia1
0

Carmarino #1 heike menar som vanlig medlem, på din personliga sida. Att du kan spärra andra medlemmar från att skriva pm till dig.

Den funktionen fanns i förra. Och du spärrade då medlemmar från att skicka pm till dig och skriva i din gästbok.

Och som heike skriver så fanns den funktionen med även nu i nya. Men är nu bortplockad.

Det du skriver gäller väl hur värdar och Medarbetare stänger av medlemmar från sina sajter. För jag hittar då inget sånt när jag går in på medlemmar.

.

Carmarino
1

#2: Ja, jag trodde det gällde att stänga av medlemmar från en sajt.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[Månglädje]
4

Precis som annia1 skriver att blockera medlem från att ta kontakt inte ge skrivförbud på sajt utan bara blockera enskild medlem den funktionen gick visst och gömde sig och vill inte vara med längre , ett sånt sätt gå och gömma sig just när man behöver den 😂