* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketterfel-och-buggartips-information
Läst 162 ggr
johan
11

Fredagsuppdateringar 16 oktober

Här kommer några få uppdateringar:

• Markdown i signaturer, så nu kan du ha länkar i din signatur.
  • Ta bort privata meddelanden
  • Nytt försök med att visa siffra med antal olästa meddelanden
  • Inläggslistan kommer ihåg sida när man navigerar runt, t ex redigerar inlägg
  • Värdar och Medarbetare kommer alltid se nålade trådar

Mvh // Johan

Carmarino
1

Såg till min glädje att det nu även finns möjlighet för admin att byta namn och ta bort oönskade etiketter. Kanske har det nämnts i någon tråd tidigare, men i så fall har jag missat det.

Bra jobbat!

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

johan
4

#1: Ja, det är nog ett par veckor sen åtminstone. Och vill du slå ihop flera etiketter är det bara att ge dom samma namn.

Mvh // Johan

Grodan
1

Jäss Jäss JÄss, mina nålade trådar är tillbaka!!!

dansa skutta dansa

Har du gjort något med radbrytningar också?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

• Redigerat 2020-10-16 16:12 av Grodan
johan
6

Ja det stämmer. Nu räcker det med ett enter för att få motsvarande en
i html.

Mvh // Johan

Carmarino
2

#2: och #4: Perfekt! 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

DesK
3

Johan, du är bäst! 💐🌼🌺🎉 Ha en fin kväll och helg, allesammans!

/Désirée

Vixxen
0

Bra jobbat! Tack!

Ulla
0

Försvinner de nålade trådarna när man har läst dem om man inte är värd eller Medarbetare?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

johan
0

#8: Ja.

Mvh // Johan

Vixxen
3

Nu väntar alla medaljjägare med spänd förväntan på att inläggsräknaren från gamla ska flyttas över!