* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 279 ggr
beem
15

Tack till iFokuskillarna

Jag vill rikta ett stort tack till killarna bakom iFokus. Vilket jobb ni lägger ner och är så lyhörda för våra funderingar och förslag.

Ber om ursäkt om någon tjej också ligger bakom men det gäller naturligtvis ev tjejer också

Sorg är kärlek som blivit hemlös

• Redigerat 2020-10-18 18:51 av beem
Herveaux
2

#0: Kan bara hålla med! 💖

// Harley

johan
5

Tack!

Sitter och jobbar på söndagkvällen, så det blir alltid mer inspirerande att hålla på när det uppskattas!

Mvh // Johan

DesK
1

Stort tack från mig också! 😊💐

/Désirée

Niklas
3

😀

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Herveaux
5

Tänkte på det tidigare idag: "Hur skulle vardagen se ut utan iFokus?"
Huvva, vilket tomrum, hemska tanke! 😨

Av alla forum jag hängt på genom åren är det helt klart det här stället som gett mig mest glädje och inspiration. För att inte tala om allt jag lärt mig som jag inte hade en aning om att jag en dag skulle lära mig. 😊

// Harley

Staffan
4

Tack snälla ni. Det är främst mina enastående kollegor Niklas och Johan som förtjänar allt beröm, men det gör mig lika glad ändå.

Vi jobbar på med iFokus och kommer göra vad vi kan för att få till en riktigt j*kla bra svensk mötesplats för att dela intressen. Vi tjänar inga pengar på iFokus i dagsläget så att få höra att det är uppskattat är grymt värdefullt.

Vi jobbar vidare på vår kant och det kommer mer förbättringar framöver.

// Staffan

• Redigerat 2020-10-19 07:12 av Staffan
Maria
5

Jag hänger på alla de som är tacksamma och glada.😉
Det här har varit både roligt, spännande och en massa att upptäcka.

/Maria

Jane-Lyzell
3

Hänger på jag med Tack :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TatsuOni
2

Kan bara hålla med jag också! 😃

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Månglädje]
3

Jag instämmer i kören för OJ vilket jobb ni gör för att vi alla ska trivas och att allt ska fungera så stora elogen till er på i fokus för ingen annanstans finner man det här engagemanget men det gör man här på i fokus 😊

Sabah
3

Håller också med! Ni är fantastiska! Ingen brist på servicevänlighet, man märker att målet är att få det så bra som möjligt för alla! 💐

💖🧡💛💚💙💜