* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 195 ggr
Sabah
3

Moderator-och iFokusikonen

Den som inte har behörighet till någon av ovan nämnda borde väl inte ha dessa som kryssalternativ? Som det är nu finns de där när man svarar i en tråd, inte när man skapar en ny tråd. Jag har sett iFokusikonen ibland när någon vanlig medlem har svarat, där jag inte kan se något syfte med den, antar därför att den kommit med av misstag.

💖🧡💛💚💙💜

Niklas
1

Nej, det ligger på vår fixalista. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Månglädje]
2

#1 Så med andra ord försvinner den för oss som inte ska kunna använda den ? den är enbart för moderatorer på respektive sajt eller är den enbart för er på i fokus ledning som det var förr ? har jag förstått det rätt då 😎

Nu passar jag på att använda den för första gången och fniss vad olydig jag är och det på supportsajten av alla ställen 😄😄😄

Niklas
2

När vi har fixat det ska det vara som förr, det vill säga att moderatorer kan använda den ikonen på sina sajter, och vi från iFokus kan använda den ikonen. 🙂

• Redigerat 2020-10-28 09:55 av Niklas
annia1
0

Niklas #3 missade du att skriva ett eller ett par ord. För som jag läser ditt så ska värdar/medarbetare kunna använda den blåa iFokus ikonen på sina sajter och ni kan använda den överallt.

Den blå iFokus ikonen har bara ni kunnat använda förut och värdar/medarbetare har bara haft tillgång till den gröna moderatorikonen på sina sajter.

.

• Redigerat 2020-10-27 18:27 av annia1
Herveaux
2

#4: Tycker det var tydligt hur Niklas formulerade sig.

När vi har fixat det ska det vara som förr, det vill säga att moderatorer kan använda den (gröna mod.) ikonen på sina sajter, och vi från iFokus kan använda den (blå iFokus) ikonen. 🙂

// Harley

Sabah
1

#5: Såg också att det var skrivet lite otydligt till en början men Niklas har redigerat texten i efterhand och skrivit tydligare. 🙂

💖🧡💛💚💙💜

Niklas
3

#4: Min avsikt var att det skulle uppfattas som #5. 🙂

annia1
0

Niklas #7 Jag trodde det var det du menade. Men problemet blev att ditt inlägg #3 kom direkt efter #2 som använt den blåa ikonen och då bara skriva "den ikonen" så är intrycket för mig att det är den blåa som avses.

.