Det där fick jag också nyss, om det stod exakt likadant vet jag inte, men snarlikt i alla fall. Jag använder Chrome.
Har att göra med att ni har www framför sajt-namnet.
Men ska se vad vi kan göra för att slippa få det.
Mvh // Johan
Aha, kan ju säkert stämma eftersom jag googlade på te.ifokus, iddes inte leta fram sajtlistan 🥴 pch det har inte upprepats när jag klickade mig igenom mina favoritsajter.
Jag har firefox och jag har inga som helst problem med att logga in i forumet
#5 Nej, inte jag heller. Felmeddelandena kommer medan man är inloggad och t.ex. använder sökfunktionen.
#3 Problemet beskrivet i TS kvarstår för kännedom, hände senast nyss.
- Redigerat 2021-01-28 08:17 av [Göstage]
Får också det felmeddelandet när jag väljer Sök på en sajt och sedan klickar på någon av länkarna som kommer upp. Tror inte jag fått det förrän idag. Såvitt jag minns funkade det senast jag testade. Får samma meddelande som i #2 på mobilen. På datorn får jag det här (Edge).
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Har inga problem med iFokus och Firefox, funkar alldeles utmärkt.
Det fungerar inte att ha www framför adressen till en Intressesajt.
Mvh // Johan
#10: Det är ju inte vi som lägger till www framför adressen. Vi klickar på de länkar som kommer upp när vi söker efter något på sajten, så tydligen kommer www automatiskt med i adressen då.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ