* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 108 ggr
Sabah
0

Visa alla kommentarer, bugg?

Ibland när jag går in på en tråd som jag inte tidigare läst är de första kommentarerna dolda. Men konstigt nog är det bara ibland.. När jag enkomt suttit och öppnat flera långa trådar som jag inte läst förut då har alla kommentarer visats. Men nu när jag gick in första gången på iFokus idag och klickade på en tråd i rutan "Senast på iFokus" öppnades den med kommentar nr. 3 under huvudinlägget, jag har alltså inte sett den tråden förut så det beror inte på att jag glömt att jag läst den förut (har varit lite osäker i det avseendet då det bara hänt ibland men nu blev jag helt säker). Inget problem att då klicka på knappen för att visa alla kommentarer, tänkte bara att det kanske är någon bugg.

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
1

#0: Det har hänt mig också flera gånger. I trådar jag aldrig varit inne och läst i har alla kommentarer utom de senaste varit dolda. Sedan har det hänt motsatsen också, men då är det förmodligen för att ingen kommenterat i dem sedan bytet till nya iFokus.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Lillyrod
2

Det händer mej hela tiden. Öppnar jag en helt, för mej, ny tråd så ser jag bara sista kommentaren. Jag måste trycka på visa alla kommentarer och sen scrolla upp till första.

Det har varit så i flera veckor nu. Jag tror jag skrev det i någon annan tråd också.

[Moon AppleGrey]
1

Samma här.
Trodde dock det var så för alla, då det i princip varit så nästan konstant sedan iFokus uppgraderade i september.

Staffan
2

Är ganska säker på att det har hänt mig också.

Lutar mot att det är en bugg som vi isfåll får försöka fixa så snart som möjligt.

// Staffan