Topplista
Jag kanske har missat något men jag lan inte skapa en topplista.
Hur gör jag?
/Maria
#0: Nedanför skrivrutan i vänstra spalten hittar du Skapa topplista, kryssa i den rutan så kommer det fram ett skrivfält (ovanför blå Publicera inlägg-knappen) där du kan skriva i vad du vill ha med för alternativ på topplistan.
När du har lagt in allt du vill ha med är det bara att klicka på Publicera inlägg-knappen.
// Harley
#1 Jag har gjort precis så men får det inte att fungera. Det kommer upp en ruta och nu minns jag inte riktigt vad som stod där
Jag kanske ska testa på paddan eller telefonen?
/Maria
#2: Hm, stod det Nytt alternativ i rutan som dök upp när du bockat för Skapa topplista?
Om ja, så klicka i den rutan så kan du skriva ett första alternativ till topplistan.
Testa padda eller telefon och se om det vill samarbeta. 😊
// Harley
#3 Hm ja får inte riktigt ihop det.
/Maria
Det var/är en annan bugg i topplistorna. Möjligt att de hör ihop.
.
#5 Ah, tack.
#3 Jag testade med både ett och fler alternativ.
/Maria
#6 fick du det att fungera?
Vet inte om de fixat topplistorna ännu. Det var ju meningen att folk skulle fylla på allteftersom, men det fungerade i a f inte sist jag provade…
#6 Nej jag gav upp haha😊
/Maria
#8 Mhm… för att det inte fungerar som på det gamla sättet. Vet inte om det dock fungerar för folk att i a f rösta. Då måste man i #0 lägga in alla de alternativ man vill att folk ska rösta på.
Skillnaden blir (om det fungerar) mellan undersökning och topplista att man kan rösta flera gånger på topplista…
Tror inte det funkar..
här är i a f min tråd https://mus.ifokus.se/discussion/1488332/mus-harlag-vi-gillar-bast
(ska man typ inte se hur många som röstat eller någon slags… hm… procent?)
- Redigerat 2020-11-23 13:18 av Grodan
#10 Knepigt.
/Maria
Man kan heller inte lägga till något.
/Maria
Mhm… #12
Låter listan vara uppe några timmar till så folk kan fundera på vad som är fel…
Test-tråden på mus-ifokus är nu borttagen. Fungerade inte som det skulle.
Vad synd.
/Maria