Inga kort alls?
De senaste dagarna har jag inte fått ett enda kort, trots att det har tillkommit nya trådar på "mina" sajter och trots att det har skrivits inlägg i trådar där jag varit aktiv.
Och hos mig kommer samma kort upp flera gånger fast jag kryssar bort dem.
Och de kan vara flera dagar gamla.
Nu fick jag till exempel inget kort när Sindri skrev i denna tråd …
#2: Har du aktiverat kort i inställningarna för flödet? Kolla Intällningar, Mitt flöde, Forumaktivitet.
Mvh // Johan
#3: Samtliga kryssrutor där är ikryssade.
För min del har det fungerat rätt bra. Tror att jag fått alla kort - plus en del som jag har för mig att jag kryssat bort att jag inte vill ha.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#5: Om du upplever att det fungerar bra, så gör det nog det, för du har ju påpekat dom mest obskyra fel som jag extremt motvilligt trodde att dom fanns, men så fanns det ändå något särfall där det kunde inträffa. haha. :)
Mvh // Johan
#6: Ja, det verkar som om du har lyckats till slut. 😉😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#0: Kan det vara så enkelt att du klickat uppe till höger på sajter eller favoriter så har jag lyckats göra ett par gånger så korten inte syntes och kliat mig i huvudet vad är det för fel men det var lätt avhjälpt när jag kom på mig att klicka fel 😂
Hoppas det är så enkelt för dig också Gronstedt 😎
- Redigerat 2020-11-23 17:11 av [Månglädje]
#8: Vad menar du med att klicka uppe till höger?
#9: Över ditt användarnamn och Avatar upp till höger finns tre knappar, flödet, sajter och favoriter där lyckades jag ett par gånger att klicka och då syntes inte korten. Nu kanske det inte är så för dig men så enkelt var det för mig och som dig allt var ikryssat i inställningar. Prova att klicka på flödet så kanske kanske det löser sig för dig också, hoppas 😎
- Redigerat 2020-11-23 17:20 av [Månglädje]
#10: Men jesses vad du är begåvad! Så enkelt var det!
går ut i trädgården och äter mask
- Redigerat 2020-11-23 17:28 av Gronstedt
#11: Va bra att det löste sig för dig 😎
#10: Det där har jag varit med om några gånger också. xD
#6: Ropade visst hej lite för tidigt. Nyss så hade jag tre kort kvar, men när jag hade klickat på ett av dem var det bara ett kvar, så det verkar fortfarande vara lite instabilt. Numera kan man ju inte heller bocka i att man vill se äldre kort, så jag kan inte kolla vilket kort som försvann.