Snö på iFokus.
Tack för snön, jättefint! 🤩
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Blir lika lycklig varje år,
det blir nog den snön vi får.
GrBrGr blir vår jul,
tur att teamet är så kul.
Blev glad när jag såg det tidigare idag. I synnerhet som det inte finns någon snö i staden just nu.
Iallafall lite vinterkänsla. 😊
Jag tycker det är lite störande med snön faktiskt, påminner om de rörliga reklamrutor som vi nu lyckligtvis slipper.
Förut kunde man få stopp på snöandet genom att klicka på det, men det går inte nu. Vore bra att återinföra det, så alla fick välja om de vill se det eller ej.
Eller ni kanske kan koppla på det bara vissa dagar, typ Lucia, Advent, Jul och Nyår, för att göra dem lite extra festliga.
#3. Jag tycker knappt jag hinner se snön eftersom jag skrollar ner för att läsa inläggen så fort jag går in på en ny sida.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#3: det slutar att snöa om man bläddrar lite på sidan.
Tack - gillar snön
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Roligt med snö!
Vill dock inte ha mer av den varan utomhus.
Jahaja jag var visst lite sen men det snöar på i fokus, ho ho ho 🤶🏻🤶🏻🤶🏻
Det snöar här utanför hos mig också.
#9: lyllos! Kan vi byta? Just nu är Västerås grått och trist. 😛
Snöar? Va? 😂
✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨
#10: Det är nog bara slask imorgon. Täckte precis marken. Det ska ju bli varmare framöver så snö får vi nog vänta på.
Såg att det ligger ett tunt lager snö på gräsmattan här nere i syd nu. Temperaturen ligger dock på strax över noll så snön är säkert borta igen om några timmar.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#4: Ja, man får vara snabb och skrolla ner på sidan för att slippa se det, varje gång man byter sajt. 🙁