Blockera sig själv
Lite bakvänt. Om jag går in på Medaljer uppe till höger, så längst ner så finns länken "blockera medlem". Klickar jag på den så får jag en popup som säger att annia1 är blockerad från att kontakta mig. Länken ändras till "ta bort blockering". Klickar på den så kommer det upp att annia1 kan kontakta mig.
Jag får den länken även om jag högerklickar på mitt nick uppe till höger.
Likaså om jag klickat på Medaljer först, (så länken visats) så får jag länken även om jag bara vänsterklickar på nicket. Antar då att den bara ligger cachad.
Vet inte hur jag ska kunna prova om blockeringen fungerar. Men jag ska ju inte se den på min egen sida.
.
Givetvis var jag tvungen att testa och jag har nu blockerat mig själv. :D
Äntligen, den där Mitchika har stört mig för sista gången och ska minsann inte få se vad som står på min profil längre.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1: 😂🤣😂
Säg att jag (mot förmodan) skulle vilja sluta fred med Mitchika och välja att låta denna se min profil igen, hur ska jag gå tillväga för att fixa detta?
#1: 😂😂😂
#3: Varför skulle du vilja göra det? Om den där typen blockat dig så tycker jag du ska blocka tillbaka. 🤪
Mvh // Johan
#5: Det var därför jag skrev "mot förmodan" inom parentes, men fasen, du har rätt. Jag skriver ett riktigt otrevligt PM (förutsatt att Mitchika inte blockat mig där redan, den jäkeln) och sen blockar jag tillbaka!
#0: sådär ser det ut för mig också, dock inte klickat på blockera, då jag inte finner RAotNB så pass dryg… 😎
#8: Nej, RAotNB är schysst. Det är Mitchika man ska akta sig för.
#9: så pass. Tack för varningen. 😂
#10: Ingen orsak. Jag hoppas Mitchika ser den här tråden och kan reflektera lite över sin attityd och sitt beteende.
Ni är för kul! 🤣
Ni är ju underbara! 😂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Kul att ni tycker det. 🙃💃
Är den där Mitchika fortfarande blockad, eller har ni slutit fred nu? 😇
#15: Det pågår ett litet passivt-aggressivt bråk just nu. Ibland när jag går in på Mitchikas profil kan jag faktiskt se hela profilen utan problem. Till och med när jag uppdaterar sidan igen så syns den. Om jag däremot gör det en tredje gång, då har Mitchika plötsligt valt att inte visa sin profil längre och jag kan inte se den igen.
Jag vet inte om det är Mitchika som sitter där och blockerar/avblockerar mig hela tiden för att jäklas eller om det kan vara en liten bugg i blockeringssystemet, men eftersom att jag känner Mitchika så gissar jag på det förstnämnda.
😂 Toksnören 🤣
#16 Tänk om folk bara kunde bestämma sig för att antingen vara fiender eller inte! Man kan ju inte vela sådär!
#18: instämmer. 😎😆