Kom ihĂ„g mig đł
Jag vill inte vara inloggad hela tiden , jag vet att dom flesta vill det men jag Àr inte ensam om datorn och vill kunna vÀlja att vara utloggad men det gÄr inte och jag mÄste kryssa i rutan VARJE Gà NG och det tycker jag inte om.
Jag kan tycka att vÀljer jag att inte vara inloggad sÄ ska jag inte behöva vara det jag ska kunna loggas ut om jag vÀljer att ta bort krysset i rutan inloggad men det krysset försvinner inte och jag Àr inloggad sÄ jag fÄr helt enkelt logga ut varje gÄng ELLER avkryssa rutan varje gÄng jag loggar in.
Kan det hĂ€r fixas tror ni ? vore ju underbart skönt om det gĂ„r att Ă„tgĂ€rda đ
God Jul pĂ„ er alla đ
Om du surfar i privat lÀge / inkognito sÄ kommer du bli utloggad automatiskt nÀr du stÀnger webblÀsaren. Man kan öppna sÄdant fönster via Arkiv, Nytt Inkognito-fönster i Chrome. Heter sannolikt Privat lÀge i andra webblÀsare.
I Safari pÄ iPhone och iPad sÄ trycker man pÄ knappen för flikar och vÀljer Privat.
Mvh // Johan
#1: Aha Ă€r det sĂ„ man gör, dĂ„ ska jag nog kunna lösa det. Tack Johan đ
Maken anvÀnder min dator ibland ( det Àr bara jag som har en stationÀr), men vi anvÀnder olika webblÀsare sÄ jag brukar aldrig logga ut.