Avsluta medlemskap (funkar ej)
Jag har försökt avsluta mitt konto men det kommer alltid ett felmeddelande. Varför funkar det inte?
Vore enklare att svara på det om du också berättade vad felmeddelandet är.
Mvh // Johan
Fel uppstod när ditt konto skulle avslutas.
Duplicate key value violates unique constraint "unique_users"
#3 Igen…?
/Maria
#3 Som sagt väl mött åter igen ❤️
#5 Jag tycker det är skitjobbigt med medlemmar som man tillslut inser har haft mängder med konton.
Det går ju efter ett tag att "lägga ihop två och två " så man är ju inte så anonym som man förmodligen vill.
Jag kan inte förstå varför. Trovärdigheten minskar ju och vad är sant och inte.
/Maria
#0: Varför registrerar du nya konton? Det ser ju ut som det var du som ägde det redan borttagna kontot med samma namn ([Margarelle]).
Mvh // Johan
Nu har jag iaf döpt om ditt borttagna konto så att det går att ta bort detta. Men jag har bättre saker för mig att hjälpa folk som tar bort och skapar nya konton om och om igen…
Mvh // Johan
Johan nu har ni funktionen att man kan avsluta kontot och det är många som gör så att de reggar ett konto sen avslutar det, är borta ett tag och sen återkommer.
Niklas brukar fixa det åt medlemmar som inte kan avsluta sina konton, ja det har varit problem även förut.
Men som jag läser ditt nu så ligger problemet sannolikt i att medlemmar har reggat ett nick som funnits förut (och fått hakparentes). Och som det varit förut så har man kunnat göra det. Och förklaringen som gavs för länge sen att man kunde regga samma nick var för att det skulle vara lättare för medlemmar att hitta ett som inte är upptaget.
Enda kontona man inte kunnat regga igen är de som iFokus avslutat åt medlemmar.
Så oavsett vad du och andra tycker om att medlemmar skapar konto, avslutar och sen återkommer med samma nick så är detta sannolikt ett fel som du får fixa annars kommer du eller niklas få fortsätta avsluta nick åt medlemmar.
.
#9: Ja, men man har mer tålamod om det är en ny medlem. Inte en person som skapar ett konto, avslutar det, skapar nytt med samma namn och ska avsluta det också inom loppet av ett kvartal.
Mvh // Johan
Johan #10 av de konton som niklas avslutat under åren så är det flera som gjort på det sätt du skriver.
Det finns medlemmar som reggar nick, startar en ny tråd och sen avslutar konto innan den ens fått svar. Och senare kan återkomma och göra likadant.
Så om du kikar om det jag förslog som möjligt fel är korrekt så kan du och niklas luta er tillbaka och behöver inte lägga tid på att avsluta konton.
.
#8 Jag har aldrig tagit bort ett annat konto med samma namn? Och om jag har gjort det så måste det varit av misstag för jag kan verkligen inte minnas att jag har gjort det..
- Redigerat 2020-12-25 19:28 av [Margarelle]
🤦♀️
#13: Håller med dig suck