* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 97 ggr
Star är bäst.
0

Guldäpplen på howrse

Hej! Är ganska ny på howrse. Om man har ett guldäpple på någon av sina hästar på howrse, kan man ta bort det då och ha samma päls man hade från början? Kan man isåfall sätta det guläpplet på en annan häst?

Och kan man ta av utrustning som man har satt på hästen redan? En av mina hästar har en huva men den är så ful hihi::))) Som jag har förstått det verkar man inte kunna det.

Herveaux
0

Det finns ett forum för Howrse, du hittar det här:
https://howrse.ifokus.se/

// Harley

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
Scorpio97
2

Nej, man kan inte ta bort några föremål från en häst. Vill du ha en annan päls på hästen måste du ge ett nytt Guldäpple, den gamla försvinner då.
Enda undantaget är när man har ett mål/uppdrag (från event eller dagliga målen) där man ska ta bort ett föremål. Men då försvinner föremålet helt, det går inte att ge till en annan

Samma sak gäller utrustning. Du kan ge en ny luva, och då försvinner den gamla. Det går inte att ta av utrustning. Men du kan välja att dölja utrustning, då syns inte någon utrustning på hästarna

Missade att frågan inte ställdes på Howrse iFokus, men nu har jag redan skrivit ett svar så postar ändå :)

//Jessie