Topplistor funkar inte
Inlägg som innehåller en topplista funkar inte på min dator. Listorna är tomma och jag kan inte svara eller komma vidare till ev kommentarer. Har sett detta i tre olika inlägg under den senaste veckan.
Jag har Firefox, Chrome och Safari installerade.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
De inlägg jag sett är vanliga frågor som alltså inte går att svara på eftersom man tydligen råkat få med en onödig omröstning.
_
_
Det har jag också problem med, men jag ser två alternativ och så ett som bara syns litegrann av. Om jag klickar på något alternativ så kan jag sen se alla alternativ och läsa kommentarerna.
Chrome, Windows10.
Har också sett en del inlägg där det kommit med en topplista, och att det då inte går att kommentera.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Testade att rösta på det tomma alternativet. Min röst sparades.
Nu ser det ut som om jag har fått fram en skrivruta i alla fall.
Hmm. Det verkar som om man av misstag kan skapa en omröstning? Det finns inga alternativ att rösta på i de inlägg jag sett, bara stjärnor.
_
_
Visst är det topplistor ni menar, inte undersökningar?
Ja, topplistor 😊
Tack!
#0: Jag tror det har råkat komma med en topplista av misstag när inlägget postades. Alltså att skapa topplistarutan bockats i av misstag. Jag har sett en drös såna inlägg och tyvärr går det inte att redigera bort den tomma topplistan heller.
// Harley
#8: Jag är inte säker på det, har inte sett några sådana inlägg tidigare vad jag kan påminna mig, men senaste dygnet har det varit 4-5 stycken.
#9: Mystiken tätnar!
Jag har sett en del såna här inlägg med tomma topplistor och utan kommentarsfält sen lite efter jul då och då.
Nu när jag kollade ett par av de inläggen inne på mitt forum där jag tidigare inte kunnat redigera bort topplistan (eller ja, den försvann inte när jag avmarkerade skapa topplistarutan) men nu ser de ut som de ska igen.
// Harley
#10: Kanske kan det i mitt fall bero på att jag mest är på sajter där det inte är så vanligt med topplistor? Ibland hoppar jag från sajt till sajt mer planlöst, och det är just vad jag gjort de senaste dygnen.
Hm, nu fick jag sätta en stjärna på ett inlägg där jag tidigare gjort just det, annars kunde jag inte läsa kommentarerna, trots att jag själv var den senaste som skrev i tråden. Det här inlägget var det:
https://support.ifokus.se/discussion/1492826/stjarnor
Vi får titta på det.
Jag skrev förut i inlägget Stjärnor om ett problem jag har med stjärnorna efter inläggen men fick inget svar. Är ni villiga att kolla på mitt problem också?
Med vänlig hälsning,
Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.
Skulle starta en ny tråd på Mina Foton tidigare idag, och det kom automatiskt upp att jag skulle skapa topplista. Jag bockade av det, men det kom topplista ändå
Skulle gå in och kolla nya inlägg i just den tråden just nyss, och då var jag tvungen att klicka i stjärnorna igen …väldigt irriterande, hoppas det åtgärdas snart :)
#14: Jag uppfattade att det var samma problem med lite olika beskrivningar. Kan du beskriva skillnaden så jag förstår?
Jag förstod inte detta med topplistor/stjärnor. Men nu gör jag det eftersom de andra har haft liknande frågor och Fridaaa förklarade det, så det är ok.
Med vänlig hälsning,
Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.