* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 104 ggr
Tarotstollan
2021-01-09 00:27
0

Intuitionsövning.

Skrev en övning och den fungerade perfekt, sen skulle jag göra en till inne på Övernaturligt och allt gick bra tills den skulle publiceras, frågan kom fram men det fanns inga alternativ att välja på. Det stod bara rösta men det finns ju inget att rösta på.
Skrev om alternativen och försökte publicera igen, samma sak, bara rösta knappen att trycka på.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
2021-01-09 11:24
0

#0 Du har rätt, jag försökte redigera inne på ÖN för att testa. Allt såg bra ut då men när jag återpublicerat fanns det inga alternativ.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
2021-01-09 11:27
0

Nu provade jag att göra en ny, bara för att testa och det funkade!

Så försök gärna igen, Tarotstollan! 🌺

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
2021-01-09 11:37
0

Jag testade att redigera Tarotstollans intuitionsövning/undersökning på Övernaturligt genom att skriva in ett alternativ och sen publicera. Ingen förändring, alternativet syns inte och det går alltså inte att klicka på det och inte heller kommentera.

https://overnaturligt.ifokus.se/discussion/1492892/intuitionsovning-9-1-21.

Övernaturligt vänder sig till dig som delar tron på ett liv efter detta. En sajt, ett diskussionsforum där du kan ta del av tips, erfarenheter och andra(s) upplevelser inom det vi inte (alltid) ser med blotta ögat. Du har även möjligheten att deltaga själv, med funderingar och erfarenheter.