* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketterfel-och-buggarfunktionerom-ifokusflödet
Läst 217 ggr
Ulla
1

Vad visas i flödet?

Jag aktualiserar frågan igen då det verkar som om funktionen inte fungerar som det är tänkt.
Visst är det så att man i flödet ska få kort när det skrivits en kommentar i en tråd där man själv tidigare skrivit? Jag vet att man kan välja att få kort för forumaktivitet, men vad innebär det? Gäller det all aktivitet på de sajter man har som favoriter? Annat?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

johan
3

För NYA inlägg är det enbart från sajter du har som favorit.
För KOMMENTERADE inlägg är det endast inlägg där du kommenterat eller bevakat.

Väljer du att ta bort bevakningen på en diskussion kommer du inte få fler kort för nya kommentarer, om du inte kommenterar eller bevakar den igen.

Mvh // Johan

Ulla
0

Vad händer om man bara trycker bort ett kort med röda krysset utan att ändra något annat?

_
_

Niklas
0

#2: Då säger du att du inte vill ha fler notiser om den diskussionen.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

• Redigerat 2021-02-19 13:33 av Niklas
Ulla
1

Okej. Ibland är ju en kommentar väldigt kort. Den kan tom bestå av ett enda ord så att hela kommentaren går att läsa på kortet. Då känns det onödigt att öppna tråden bara för att få bort kortet. Jag har nog missat att man samtidigt som man klickar bort kortet talar om att man inte vill få fler notiser om den.

Nu tror jag inte att det är det jag har gjort, men ev är det är så. I går fick jag nämligen väldig få notiser om olika trådar. Blev jätteförvånad när jag upptäckte att de fått flera kommentarer som jag inte läst. Dessutom var inte trådarna utmärkta med fet stil.

_
_

• Redigerat 2021-02-19 13:47 av Ulla
Niklas
0

Om du sveper kortet till vänster tas bara det bort.

Ulla
0

Det funkar!😀👍

Nu gäller det bara att komma ihåg det också.

_
_

johan
3

#2: Ned krysset så markeras kort och diskussion som läst, men du kommer få flera kort om samma diskussion.

Om du istället trycker på inställningsknappen bredvid krysset kan du välja att sluta få uppdateringar helt och hållet.

Mvh // Johan

johan
2

Är det flera olästa kommentarer i samma diskussion får du fortfarande bara ett oläst kort för den.

Mvh // Johan

UlrikaD
2

#7 Det är tvärtemot vad #3 skriver.

Sabah
0

Precis så upplever jag att det fungerar, som johan förklarar! 🙂 Jag både sveper och kryssar bort korten, jag fortsätter att få nya kort i de trådarna.

💖🧡💛💚💙💜

Ulla
0

#7: Den funktionen har jag aldrig använt. Då vet jag inte varför jag inte fått något kort alls för en uppdaterad tråd som jag själ skrivit i.

I går hade jag 3 eller 4 helt nya trådar med kommentarer i som jag inte fick notis om på min egen sajt. Det var det som fick mig att undra om jag missat något i funktionen eller om det var en ny allmän bugg.

_
_

johan
4

#9: Det stämmer. Den där Niklas kan man inte lita på…

Mvh // Johan

MonicaLagerquist
0

#12 Fniss

Stolt ägare till tre La permer

Niklas
4

Vi har för många funktioner. Ingen vettig människa kan hålla reda på vilken som gör vad. 🙂