Ej uppladdad sida.
#0: Jag har också märkt av det under veckan. Om jag laddar om sidan ett par gånger brukar det lösa sig.
// Harley
För mig krånglar det enbart på Språk.ifokus, det är den enda sajten jag är med på som har senaste inlägget på förstasidan, om nu det har något med saken att göra. De andra sajterna funkar det med som vanligt.
Har inte märk av detta, men jag sitter endast vid stationär dator, vet inte om det har någon betydelse.
Jag har inte märkt av något generellt problem. Gick in på Språk nu och där tar det väldigt lång tid att ladda upp sidan, det beror säkert på den långa tråden som den startar med för jag testade att gå in på Alt. Behandlingar också, de har inte heller någon startsida och den laddade upp direkt, det var en kort tråd där.
💖🧡💛💚💙💜
#4: Fast det är ju inte någon extremt lång tråd, 165 inlägg eller fler brukar inte vara några problem. Måste vara något särskilt just nu?
Har ni rensat webbhistorik på länge?
Jag rensar ofta.
#7: Okej, då är det inte det.
Ni som upplever problem, vad använder ni för webbläsare?
Jag sökte lite och ser att Google Chrome uppdaterades i lördags, den 6:e mars.
Jag kör chrome, men det var enbart den 7 som det krånglade för mig.
Jag har också Chrome, har inte upplevt några problem annat än med den specifika tråden på "Språk" - "Rätt namn på rätt plats", den tar fortfarande lång tid att ladda upp, nu ligger den inte som starttråd, gick in via inläggslistan.
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2021-03-09 14:45 av Sabah
#11: Precis så är det för mig med, nu när tråden halkat ner lite kan jag öppna den som vanligt.
Jag skrev visst lite otydligt, menade att den fortfarande tar lång tid att öppna trots att jag gick in via inläggslistan den gången.
💖🧡💛💚💙💜
Jag kom in i tråden utan minsta problem igår, idag går det långsammare men efter kanske tio sekunder så kan jag läsa den.
Skumt, att det gick bra igår då, det borde vara långsamt hela tiden kan man tycka! Nåt som är glappt 😉 Nu tog det 30 sekunder för mig att komma in i den tråden!
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2021-03-09 15:42 av Sabah
Visst är det skumt!
Tråden är både lång och innehåller många bilder. Det är nog därför.
#17: Jag upplever det bara med just den tråden (så det är ju egentligen inget större problem) jag är ofta in i andra ännu längre trådar med mycket bilder (inne på "Mina foton" tex), där kommer jag in direkt!
💖🧡💛💚💙💜